Klubbdrift – bruk av systemer

1         Klubbdrift

1.1      Aktiv bruk av håndballens systemer

I Sotra Sportsklubb skal håndballgruppen bruke idrettens systemer. 

Tilganger, tildeling av funksjoner og opplæring innenfor de ulike systemene/områdene blir gitt av administrasjonen i klubben.  Link til brukerveiledninger 

Systemene som i hovedsak blir benyttet i Sotra Sportsklubb håndball er:

SportsAdmin: Oppdaterte funksjoner på styreverv og dommerkontakt (119).
Bruksområde: Endringer av verv (legge inn ny medlemmer i hovedutvalg mm), behandle overganger, legge til og finne frem lisenser.
Hvilke roller får denne tilgangen: Klubbsekretær

TurneringsAdmin
Bruksområde: Påmelding av lag til seriespill, påmelding av dommere, dispensasjonssøknad, samarbeidssøknader, registrere lagledere, registrere trenere og evt. spillere.
Hvilke roller får denne tilgangen: Sportslig leder og dommeransvarlig, evt. Andre roller som etterspør denne tilgangen. Trenere administrerer kamptropp.

Idrettsoppgjør: Dommerregninger. 
Bruksområde: Dommerregninger blir lagt inn av dommeren 1 utøver. Opplæring blir gitt under kurs fra regionen. Godkjenning av dommerregning og utbetaling utføres av administrasjonen/ klubb sekretær.
Hvilke roller får denne tilgangen: Klubbsekretær, dommeransvarlig 

RUBIC: Oppdatere medlemslister i klubb. 
Bruksområde: Medlemshåndtering, informasjonskanal, synkronisert med idrettens øvrige systemer, base for idrettsregistreringen og håndtering av ulike lag. 
Hvilke roller får denne tilgangen: Klubbsekretær, foreldrekontakter og trenere

NYHETER